GADAFFI
GADAFFI www.fornyelsespartiet.dk


MUAMAR GADAFFI talte 10 - 4 - 2006 på AL - JAZEERA
Islam vil overtage magten i Europa inden for få årtier.

Islam vil overtage magten i Europa inden for få årtier.Vi har fået 50 millioner muslimer ind i Europa.Alle tegn påviser,at Allah vil give muslimerne i Europa sejr,måske endog uden sværd,geværer og nye erobringer.

Vi forvandler Europa til et muslimsk kontinent inden for få årtier.

Europa er i knibe.De bør acceptere,at blive et muslimsk land inden for en kort årrække,eller erklære muslimerne krig.Hvis Tyrkiet bliver optaget i EU,får Europa yderligere 50 millioner muslimer.

Mohammed har besejret alle andre religioner.Hvis Jesus var i live da Mohammed blev sendt,ville han have fulgt profeten. Alle mennesker skal være muslimer.

( Dette var Libyens leder Muamar Gadaffis skelsættende tale til hele mellemøsten på TV-kanalen AL-JAZEERA  den 10 - 4 - 2006

LIBYENS RELIGIØSE ARBEJDE I DANMARK

Libyen arbejder i Danmark gennem (( Islam Call Society )) og gennem (( Islamisk Kulturcenter )) hvis vedtægter er,at udsprede, Arabisk Sprog og Kultur og Sharia (( muslimsk lov )) til alle verdens lande,og udbrede islam med alle til rådighed stående midler.

Islamisk Kulturcenter i København og Islamic Call i Danmark financeres igennem den Libyske " Jihad Fond "

Talen er offentlig-gjort skriftligt, den 3. maj 2006.
Besøg evt  http://www.islaminfo.dk  slå op i Leksikonnet under Jihad.

HELLIG KRIG  (jihad)

Sura 2.v.187 Dræb dem, hvor I træffer dem, og driv dem ud, fra det sted de har drevet jer ud. Når i bliver prøvet i jeres tro eller forfulgt, så er det værre end at blive dræbt. Men kæmp ikke mod dem ved den hellige moske, før de angriber jer. Hvis de angriber så dræb dem. Det skal være de vantros løn.

Sura 2 v.189 Bekæmp dem, indtil der ikke længere findes smertefuld undertrykkelse sted på grund af tro eller at de forfølger jer, og religionen er blevet Allahs: men hvis de overgiver sig, så skal der ikke være fjendskab mere, undtagen overfor dem, der er uretfærdige.

Sura 2. vers 212 I er anbefalet at kæmpe, selv om I føler modvilje mod det.

Sura 2.v.213 Det kan godt være, at I føler modvilje mod at gøre noget, selv om det er bedst for jer. Det kan være, I bedre kan lide det, der skader jer. Gud ved alt, I ved intet.

Sura 4.90...tag derfor ikke nogen af de vantro som venner førend at de overgiver sig til Allahs sag. men hvis de evner sig bort, så grib dem og dræb dem, hvor I end finder dem, og tag ikke nogen af dem som ven og heller ikke som hjælper.

Sura 8.13...jeg vil kaste rædsel i hjerterne på dem, der er vantro, og i troende (muslimer), skær deres( de vantros) halse over og hug deres fingerspidser af. Sådan skal det gå dem, som modsætter sig Allah og hans sendebud(Muhammad).

9.sura (kaldet Tawba) Arabernes og somaliernes moske i København kaldtes Tawba moskeen.

Sura 9.29 Kæmp mod dem, som ikke tror på Allah og den yderste dag, og mod dem, som ikke holder det forbudt, som Allah og hans sendebud(Muhammad) har forbudt og som ikke følger sandhedens religion (islam), indtil de betaler tribut(underkastelsesskat til Muslimerne) med egen hånd og underkaster sig.

Sura 9.111 Allah har sandelig købt de troendes liv og ejendom af dem mod at de skal have Paradisets have, hvis de kæmper på Allahs side og hvis de dræber og bliver dræbt. Fryd jer over denne handel, som i har sluttet med ham (Allah)- og alt dette, det er den store sejer.

Sura 47v.2-5 de, som er vantro og holder folk borte fra Allahs vej - deres handlinger vil han gøre til intet. Men de, som tror og handler retfærdigt og tror på det som er åbenbaret til Muhammad, hvilket er sandheden fra deres herre...Når I da møder de vantro så hug deres halse over, og når I så har fået magt over dem, så bind dem fast i bånd.

Sura 47.v.36 Vær derfor ikke tøvende og svage så i (muslimer) opfordrer til fred når I er overlegne. Allah er med jer og vil ikke berøve jer frugten af jeres handlinger

Et meget lille udpluk af islams religiøse budskab.

www.sappho.dk   www.islaminfo.dk    www.siaddk.wordpress.com
www.uriasposten.net

Den ( 22 - 4 - 2008 ) begyndte retsagen mod tegneren KURT WESTERGAARD og 12 danske avisredaktører ved en domstol i Jordans Hovedstad  AMMAN, hvor de er tiltalt for blasmefi.






























Hej!
Prøv at lave din egen hjemmeside ligesom mig! Det er nemt, og du kan prøve det gratis
ANNONCE